مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-20اقتصادي

بازی غرب با مهره اوکراین


به تازگی یک اندیشکده اقتصادی در آلمان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا، تا 190 میلیارد یورو از بودجه این اتحادیه که چیزی معادل با 17 درصد از کل بودجه مذکور را تشکیل می دهد، - به تازگی یک اندیشکده اقتصادی در آلمان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا، تا 190 میلیارد یورو از بودجه این اتحادیه که چیزی معادل با 17 درصد از کل بودجه مذکور را تشکیل می دهد، خواهد بلعید؛ معادله ای که عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا را به امری پرهزینه برای اروپایی ها تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه تحلیلی الف نوشت؛ در روزهای اخیر و همزمان با اوج گیری بحث و مناظرات جدید در غرب با محوریت ضرورت عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا، پرده ای جدید از نگاهِ ابزاری دولت های غربی به اوکراین در بحبوحه جنگ این کشور با روسیه و پیشبرد اهداف خود با آشکار شده است.

در این راستا، یک اندیشکده اقتصادی در آلمان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا، تا 190 میلیارد یورو از بودجه این اتحادیه که چیزی معادل با 17 درصد از کل بودجه مذکور را تشکیل می دهد، خواهد بلعید.

بخش اعظم منابع مالی مذکور بایستی در حوزه بازسازی اقتصاد و زیرساخت های اوکراین هزینه شوند و البته که این موضوع به معنای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی غرب با مهره اوکراین

بازی غرب با مهره اوکراین