مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-23سياسي

شورای تحول در روستاهای استان مرکزی راه اندازی می شود


استاندار مرکزی از راه اندازی شورای تحول روستا در استان خبر داد و گفت: 23 درصد جمعیت در روستاها ساکن هستند که به منظور جلوگیری از مهاجرت و ارتقای روستاها از حیث مباحث فرهنگی و اجتماعی با هماهنگی سپاه روح الله شورای تحول روستا در روستاها راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در جمع کنشگران بسیجی استان مرکزی اظهار کرد: در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی استان مشکلات جدی وجود دارد که ظاهر آشکار آن را همه ملاحظه می کنند، اما لایحه های پنهان متعددی در زیر این کوه یخی وجود دارد که به هیچ عنوان قابل مشاهده نیست و تا زمانی که به این لایحه های پنهان توجه نشود، مسائل ظاهری قابل درمان نیست.

وی تصریح کرد: بخش زیادی از مسائل اجتماعی و اقتصادی ریشه فرهنگی داشته و دچار آسیب هستند، روشی که در برخورد با پدیده های اجتماعی وجود دارد، نیازمند بازنگری و تحول است تا شاهد اثربخشی بیش از پیش برنامه ها در جامعه باشیم.

استاندار مرکزی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم نفوذ فرهنگی رفتارها و برنامه های هدفمند کشور را که منجر به پیشرفت کشور می شود، مختل کند.

مخلص الائمه از راه اندازی شورای تحول روستا در استان خبر داد و گفت: 23 درصد جمعیت در روستاها ساکن هستند که به منظور جلوگیری از مهاجرت و ارتقای روستاها از حیث مباحث فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای تحول در روستاهای استان مرکزی راه اندازی می شود

شورای تحول در روستاهای استان مرکزی راه اندازی می شود