مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-30اقتصادي

محور «مرزیجران - هزاوه» در شهرستان اراک تعریض شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از تکمیل و بهره برداری از طرح تعریض محور «مرزیجران - هزاوه» به طول 12 کیلومتر در شهرستان اراک خبر داد.

- مهرداد جهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در راستای تلاش برای تحقق اهداف دولت در زمینه تکمیل طرح های نیمه تمام، گامی ارزشمند در حوزه راه های فرعی و روستایی شهرستان اراک برداشته شد که به موجب آن محور مرزیجران به هزاوه به عرض دو 2/5 متر تعریض و مورد بهره برداری کاربران جاده ای قرار گرفت.

وی افزود: برای اجرای این طرح که سال ها پیش عملیات اجرایی آن شروع شده بود و به عنوان یکی از محورهای آسیب پذیر در شهرستان اراک از آن یاد می شد، با پیگیری های به عمل آمده درخصوص تأمین اعتبار مورد نیاز، تعریض این محور با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال انجام و تکمیل شد تا موجب رضایت مردم منطقه واقع شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: در راستای تعریض محور مرزیجران به هزاوه، هفت دستگاه پل و ابنیه نیز تعریض شده و قیر مورد نیاز برای اجرای آسفالت آن بر اساس تعامل ایجاد شده توسط بسیج سازندگی استان تأمین شده است که جای تقدیر و تشکر از همراهی و هم افزایی بسیج سازندگی استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور «مرزیجران - هزاوه» در شهرستان اراک تعریض شد

محور «مرزیجران - هزاوه» در شهرستان اراک تعریض شد