مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-22سياسي

باید در خراسان رضوی نهضت کتاب خوانی طراحی کنیم


باید در استان طی چند سال نهضت کتاب خوانی را طراحی و برنامه ریزی و این نهضت را در سراسر استان در مخاطبان هدف گذاری شده پیگیری کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: باید در استان طی چند سال نهضت کتاب خوانی را طراحی و برنامه ریزی و این نهضت را در سراسر استان در مخاطبان هدف گذاری شده پیگیری کنیم.

یعقوبعلی نظری امروز 1 آذرماه، در آیین معرفی برگزیدگان نوزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی و رونمایی از رویداد کتابخوانی قهرمانان، اظهار کرد: استان ما استانی فرهنگی است، به ویژه با حضور و وجود مضجع منور امام رضا(ع) که این ظرفیت خاص در اختیار ما و شما قرار دارد.

وی بیان کرد: سابقه خراسان رضوی، شخصیت های بزرگواری که در استان داریم و امکانات و توانمندی های اجرایی در استان این امکان را فراهم می کند که اقدامات ویژه ای را رقم بزنیم تا همان گونه که تاکنون بوده استان پیش قراول، پرچمدار و پیشتاز این عرصه باشد و این افتخار همچنان برای استان باقی بماند.

آمادگی داریم فعالان در حوزه کتاب را یاری کنیم.

نظری با بیان اینکه هم تولید کتاب اهمیت زیادی دارد و هم خوانش آن مهم است، عنوان کرد: تولید کتاب همان طور که آمار هم نشان داده، خوب است البته باید مسیر و تلاش های خود را به لحاظ کمی و کیفی داشته باشیم اما مسئله مهمتر خواندن کتاب است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در خراسان رضوی نهضت کتاب خوانی طراحی کنیم

باید در خراسان رضوی نهضت کتاب خوانی طراحی کنیم