مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:272023-12-06سياسي

ضرورت مجازات گروهک های تروریستی ضد انقلاب


رییس دیوان عالی کشور خواستار تعقیب و مجازات عوامل گروهک های تروریستی در مراجع قانونی شد و گفت: عده ای از عناصر ضدانقلاب و ضدجمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق در سال گذشته به فعالیت هایی علیه ایران مشغول بودند که با هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح این توطئه ها خنثی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور با قاضی لیث جبر حمزه، رییس سازمان نظارت قضایی و عضو شورای‎ عالی قضایی عراق دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام منتظری ضمن خوش آمدگویی به این هیأت به سابقه سفر مقامات قضایی به عراق اشاره کرد و گفت: سفر ما به عراق در دوره آیت الله آملی لاریجانی و آیت الله رییسی صورت گرفت که ماحصل آن انعقاد های قراردادهای مهمی در زمینه همکاری قضایی بود.

وی با بیان اینکه در ارتباط با تشکیل دادگاه و مبارزه با تروریسم قراردادهای خوبی بین دو کشور ایران و عراق منعقد شده است، تعقیب و مجازات عوامل گروهک های تروریستی در مراجع قانونی را خواستار شد و تصریح کرد: عده ای از عناصر ضدانقلاب و ضدجمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق در سال گذشته به فعالیت هایی علیه ایران مشغول بودند که با هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح این توطئه ها خنثی شد، لکن نیاز است دولت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مجازات گروهک های تروریستی ضد انقلاب

ضرورت مجازات گروهک های تروریستی ضد انقلاب