مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-23سياسي

تاکید بر نقش انجمن دوستی تاجیکستان و ایران در تحکیم مناسبات دوستانه


در دیدار سفیر ایران با رییس انجمن دوستی و روابط فرهنگی تاجیکستان با کشورهای خارجی بر نقش این انجمن در تحکیم مناسبات دوستانه میان دو کشور تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، علیرضا حقیقیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با سعیدالله خیرالله اف رییس انجمن دوستی و روابط فرهنگی تاجیکستان با کشورهای خارجی دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف با اشاره به اشتراکات عمیق زبانی، فرهنگی، تاریخی و تمدنی بین دو ملت ایران و تاجیکستان از روند رو به گسترش همکاری ها در بخش های گوناگون در پرتو اراده سران دو کشور ابراز رضایت کردند.

حقیقیان با بیان اینکه اعضای انجمن های دوستی افرادی دل بسته به تعمیق و تحکیم روابط دو کشور هستند، نقش آنها در کمک به پیشبرد مناسبات دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان را مهم توصیف کرد.

در این ملاقات که چند تن از اعضای انجمن دوستی تاجیکستان و ایران نیز حضور داشتند، خیرالله اف ضمن اشاره به مناسبات نزدیک دو کشور پس از استقلال تاجیکستان تاکنون، از آمادگی اعضای این انجمن برای مساعدت به گسترش هرچه بیشتر روابط و همکاری های دوجانبه خبر داد.

انجمن دوستی و روابط فرهنگی تاجیکستان با کشورهای خارجی در سال 1958 ایجاد شده و در راستای تحکیم روابط فرهنگی، دوستی و تعامل با کشورهای مختلف جهان فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر نقش انجمن دوستی تاجیکستان و ایران در تحکیم مناسبات دوستانه

تاکید بر نقش انجمن دوستی تاجیکستان و ایران در تحکیم مناسبات دوستانه