مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-07سياسي

آیت الله علم الهدی: نباید ورشکسته‎ های سیاسی بر دانشگاه مسلط شوند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با بیان این که نباید این طور شود که یک جریان سیاسی بخواهد سرخط آزادی‎خواهی و تعالی‎طلبی را به دست بگیرد و از زبان مقدس دانشجو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار صمیمی امروز با دانشجویان در تالار همایش های دانشگاه فرهنگیان مشهد ضمن گرامیداشت فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو اظهار کرد: آن چه هفتاد سال قبل در چنین روزی اتفاق افتاد، سرآغاز یک حرکت جنایت کارانه توسط مزدوران استکبار بود که مسیر جنایات، جرائم و تجاوزات غیرانسانی و شیطانی استکبار جهانی را در این کشور هموار کرد.

حادثه 16 آذر در سال 1332 و شهادت سه عزیز مظلوم دانشجو در راهروهای دانشگاه تهران که در مقام پشتیبانی از سفر رییس جمهور جنایتکار آمریکا صورت گرفت، ساختار هژمونی مستکبران عالم در این کشور را نشان داد و از این جهت، 16 آذر را می توان تصویر روشن واقعیتی از حقیقت آمریکا دانست.

وی افزود: رویکرد دوم 16 آذر آن بود که به همه ثابت شود هر تلاشی در جهت براندازی جبهه استکبار باید از مرجعیت علم و دانش صورت بگیرد.

احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ نیا، پیشتازان حرکت ضداستکباری در این کشور بودند و اهمیت این جلوداری هم به عضویت این عزیزان در جامعه بزرگ علمی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: نباید ورشکسته‎ های سیاسی بر دانشگاه مسلط شوند

آیت الله علم الهدی: نباید ورشکسته‎ های سیاسی بر دانشگاه مسلط شوند