مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-03سياسي

برنامه های هفته ی پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز اعلام شد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، برنامه های هفته ی پژوهش و فناوری در این دانشگاه را اعلام کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، برنامه های هفته ی پژوهش و فناوری در این دانشگاه را اعلام کرد.

جلال شیری در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح جزییات برنامه های هفته ی پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، اظهار کرد: برنامه های هفته ی پژوهش و فناوری با حضور اعضای این معاونت در مزار شهدای گمنام دانشگاه و تجدید بیعت با این شهدای گرانقدر و آرمان های امام خمینی(ره) آغاز شد و برنامه های موازی نیز به صورت همزمان در دانشکده ها حول موضوعات پژوهش و فناوری تا آخر هفته برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شعار امسال هفته ی پژوهش و فناوری، گفت: شعار امسال با الهام از نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب، پژوهش و فناوری؛ پیشران رشد تولید و مهار تورم انتخاب شده و برنامه های هفته ی پژوهش و فناوری را حول این شعار در دستورکار قرار داده ایم.

از برگزاری مسابقات دانشجویی تا اجرای رویداد روز درهای باز دانشگاه شیری ادامه داد: بسته های متنوعی از جمله مسابقات دانشجویی، برپایی نمایشگاه های فناورانه در دانشکده ها، سخنرانی های علمی، آشنایی با امکانات آزمایشگاهی، روز درهای باز دانشگاه به منظور آشنایی هرچه بیشتر جامعه و صنعت با امکانات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته ی پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز اعلام شد

برنامه های هفته ی پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز اعلام شد