مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-29سياسي

تفکر بسیجی چراغ مسیر و تسری بخش امور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فروزنده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت هفته بسیج تصریح کرد: - لطف اله فروزنده در نشست بسیجیان حوزه معاونت های مالی و اقتصاد شهری، سرمایه انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران، مسیر روشن و چشم انداز آینده شهرداری را در گرو پیاده سازی فرهنگ و راهبرد بسیجی و همراه کردن بدنه شهرداری در این مسیر برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فروزنده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت هفته بسیج تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی، بسیجیان آثار بزرگ و خدمات ارزشمندی برجای گذاشته اند که از جمله آن می توان تحولات اساسی در ابعاد علمی، صنعتی، تحقیقاتی، نظامی و .

اشاره کرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ بسیجی در همه آحاد جامعه گفت: راهبردی که می تواند موجب ارتقا و اعتلای کشور و دستیابی به اهداف متعالی و رفیع شود، تفکر بسیجی است.

وی ضمن گرامی داشت یاد شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، وی را یک بسیجی به نام و الگوی بسیار بزرگ برای همه دانست و اظهار داشت: بسیج لطفی است که خداوند به انقلاب ما اعطا کرده و این شجره طیبه با دید عمیق الهی امام خمینی (ره) و حکم ایشان عینیت بخشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی چراغ مسیر و تسری بخش امور است

تفکر بسیجی چراغ مسیر و تسری بخش امور است