مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-20پزشكي

64 هزار مینابی در پویش ملی سلامت غربالگری شدند


رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان میناب گفت: در پویش ملی سلامت که از15 آبان شروع و تا 15 دی ماه ادامه دارد 64 هزار مینابی برای سنجش بیماری فشار خون و دیابت غربالگری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، عبدالعظیم احمدپور مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در نشست خبری با خبرنگاران پیرامون برگزاری پویش ملی سلامت  با هدف غربالگری  بیماری فشار خون  و دیابت اظهار داشت: هدف از این پویش  شناسایی زود هنگام افراد مبتلا با این دو بیماری  است ، و از آنجایی که بسیاری از مردم جامعه درجریان بیماری خود نیستند تصمیم بر این شده است تا این پویش در سراسر کشور اجرا شود.

وی افزود: این بیماری ها غیر واگیر هستند  و می تواند در بیمار مشکل ویا ایجاد عوارض ناشی از آن کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان میناب گفت:  بیماری فشارخون و  دیابت  درجامعه با توجه به متغیر بودن  سبک زندگی مردم سبب شده است تا شانس ابتلا با این بیماری ها در جامعه افزایش پیدا کند.

احمد پور عنوان کرد: این پویش  در جمعیت 18 سال به بالا از 20 آبان ماه شروع و برای شناسایی جمعیت هدف ابتلا به این دو بیماری تا پانزدهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در شهرستان میناب تا کنون 64 هزار نفر در این پویش شرکت کرده اند اظهار داشت : جمعیت هدف در شهرستان میناب 183 هزار نفر است و با توجه به زمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 هزار مینابی در پویش ملی سلامت غربالگری شدند

64 هزار مینابی در پویش ملی سلامت غربالگری شدند