مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:252023-11-22حوادث

اطفاء حریق 5 خودرو سواری درون تعمیرگاه مکانیکی در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع حریق در تعمیرگاه مکانیکی در بلوار احمدی شمالی خبر داد و گفت: در این حادثه 5 خودرو سواری در آتش سوختند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع حریق در تعمیرگاه مکانیکی در بلوار احمدی شمالی خبر داد و گفت: در این حادثه 5 خودرو سواری در آتش سوختند.

هادی عیدی پور امشب، اول آذرماه گفت: در ساعت 17:34 امروز، وقوع حریق 5 دستگاه خودرو سواری در تعمیرگاه مکانیکی، به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز گزارش شد و تیم های عملیاتی ایستگاه های 11 ،19 ،6 به همراه 5 دستگاه خودروی اطفایی سنگین و نیمه سنگین و 20 نفر نیروی آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به خودروهای اطراف و منازل مسکونی همجوار اطفاء شد.

عیدی پور در تشریح جزییات این حادثه گفت: پس از بررسی نیروهای عملیاتی در محل حادثه مشخص شد که بی احتیاطی هنگام کار با مایعات قابل اشتعال سبب بروز آتش سوزی شده است و به خودروهای درون تعمیرگاه سرایت و در حال گسترش بود که آتش نشانان سریعا عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و با استفاده از تجهیزات آبرسانی و عملکرد به موقع، مهار حریق را در کوتاه ترین مدت زمان انجام داده و مانع سرایت آتش به نقاط همجوار شدند و در نهایت با لکه گیری کامل، حریق را اطفاء و از برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء حریق 5 خودرو سواری درون تعمیرگاه مکانیکی در شیراز

اطفاء حریق 5 خودرو سواری درون تعمیرگاه مکانیکی در شیراز