مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-10سياسي

تدوین برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال 1403 در جلسه علنی شورای شهر


سیاست های راهبردی و پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در تدوین برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال 1403 در جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر بررسی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سیاست های راهبردی و پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در تدوین برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال 1403 در جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر بررسی شد.

اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه علنی این هفته به بررسی سیاست های راهبردی و پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در تدوین برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال 1403 و با حضور شهردار تبریز پرداختند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در این رابطه اظهار کرد: شورای اسلامی شهر تبریز در یک سال گذشته 91 مورد سیاست گذاری و پیشنهاد در موضوعات کالبد شهری، خدمات شهری، محیط زیست، ایمنی، بحران، حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی ارائه داده است.

علی نوای باغبان، با اشاره به محتوای سیاست گذاری کلی شورای اسلامی شهر برای بودجه سال آینده، افزود: سیاست گذاری شورای اسلامی شهر برای تدوین بودجه سال آتی در آذرماه سال جاری به شهرداری ابلاغ می شود که تاکید آن بر افرایش بهره وری و کاهش هزینه های شهرداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال 1403 در جلسه علنی شورای شهر

تدوین برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال 1403 در جلسه علنی شورای شهر