مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-04بين الملل

تلاش برای احیای ستون پنجم غرب در سایه نزدیکی قرقیزستان و روسیه


مقامات کشورهای غربی به دلیل نزدیکی قرقیزستان با روسیه با استفاده از ابزارهای مختلف خود از جمله رسانه ها، سازمان های غیردولتی و برخی از گروههای تندرو اسلامی درصدد کودتا و سرنگون کردن دولت این کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، پس از درگیری بین روسیه و اوکراین حضور مقامات کشورهای غربی در منطقه آسیای مرکزی به شدت افزایش داشته است.

مقامات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و .

غربی با تهدید و تطمیع درصدد هستند تا کشورهای آسیای مرکزی را از روسیه دور کنند و تاحدودی در این زمینه در برخی از کشورهای این حوزه نیز موفق شده اند.

اما قرقیزستان یکی از کشورهای منطقه است که روابط خود را با روسیه نه تنها کاهش نداده است بلکه این ارتباطات در زمینه های مختلف افزایش داشته است که باعث ناراحتی و نگرانی کشورهای غربی شده است.

در همین زمینه آمریکایی ها امیدوارند با سرنگونی سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان که قاطعانه متعهد به تقویت همکاری و افزایش روابط با روسیه است، آن را از ساختار حکومتی این کشور عزل کنند.

هر چه قرقیزستان و روسیه نزدیک تر می شوند، غرب بیشتر تلاش می کند تا ستون پنجم را از طریق رسانه ها، سازمان های غیردولتی و دیگر سازمان های وابسته به خود احیا کند، وظیفه آنها بی ثبات کردن اوضاع در این کشور و قطع روابط با روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای احیای ستون پنجم غرب در سایه نزدیکی قرقیزستان و روسیه

تلاش برای احیای ستون پنجم غرب در سایه نزدیکی قرقیزستان و روسیه