مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-03حوادث

رمزگشایی از سرقت های چراغ خاموش


با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد عاملان دستبرد به واحدهای آپارتمانی در حالی دستگیر شدند که بررسی های تخصصی نشان داد آنان فقط در روزهای آخر هفته اموال منازل چراغ خاموش را به سرقت می بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، از مدتی قبل دستبرد سارقان به واحدهای آپارتمانی در غرب مشهد به گونه ای روند صعودی به خود گرفت که فرمانده انتظامی مشهد وارد عمل شد و دستور پیگیری ویژه صادر کرد.

بنا به دستور سرهنگ احمد نگهبان، گروهی تخصصی از کارآگاهان پلیس مشهد به تجزیه و تحلیل های میدانی پرداختند و همه پرونده های سرقت را از زیر میکروسکوپ تحقیقات گذراندند.

بررسی های کارشناسی بیانگر آن بود که بیشتر از 95 درصد سرقت های مذکور در شب های پایانی هفته انجام شده است و سارقان به راحتی قفل های ضد سرقت را نیز گشوده و هر آن چه را قابل حمل بوده به سرقت برده اند، اما رمز معمای پرونده سرقت های چراغ خاموش زمانی به دست آمد که یکی از همسایگان مجتمع مسکونی به پلیس گفت، زنی زنگ آیفون منزل ما را به صدا درآورد و مدعی شد که از همسایگان طبقه پایین است و کلید منزل را به همراه ندارد.

او سپس از من خواست در ورودی را برایش باز کنم! همسایه ادامه داد من هم که تصور می کردم او صاحبخانه است کلید در بازکن را فشردم و مشغول آشپزی شدم، اما دو روز بعد وقتی صاحبخانه به منزل بازگشت، تاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از سرقت های چراغ خاموش

رمزگشایی از سرقت های چراغ خاموش