مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-20سياسي

اساس خانواده ها بر صداقت، وفاداری است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: باید اساس خانواده ها بر صداقت، وفاداری و عدم خیانت باشد، اگر این مهم اتفاق بیفتد کانون خانواده مستحکم و از فروپاشی آن جلوگیری می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: باید اساس خانواده ها بر صداقت، وفاداری و عدم خیانت باشد، اگر این مهم اتفاق بیفتد کانون خانواده مستحکم و از فروپاشی آن جلوگیری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی، 29 آذر ماه در اردوی یک روزه آموزشی و سیاحتی همسران شاهد و ایثارگر که به همت مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم آباد در مجتمع توانبخشی ایثار برگزار شد، به آخرین سخنان حضرت زهرا(س) به امیرالمومنین(ع) اشاره و گفت: حضرت زهرا(س) به امام علی(ع) فرمودند: علی جان در زندگی من با شما سه چیز نبود؛ هیچ وقت در زندگی به شما خیانت نکردم، هیچ وقت در زندگی به شما دروغ نگفتم، و سوم اینکه هیچ وقت مخالف امر شما کاری نکردم، یعنی اطاعت پذیر بودم.

وی با بیان اینکه دروغ، خیانت و عدم اطاعت پذیری ریشه خانواده را نابود می کند، افزود: اساس خانواده بر صداقت، عدم خیانت و وفاداری است.

هاشمی اظهار کرد: اگر در زندگی ها دروغ، خیانت و عدم اطاعت پذیری نباشد و اساس خانواده بر صداقت، راستی و درستی باشد نیاز به هیچ شورای حل اختلاف و هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس خانواده ها بر صداقت، وفاداری است

اساس خانواده ها بر صداقت، وفاداری است