مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-20سياسي

آزادی 1306 زندانی با تلاش شورای حل اختلاف استان تهران


رییس شورا های حل اختلاف استان تهران از آزادی 1306 نفر از آغاز سال جاری تاکنون با تلاش مجموعه شورای حل اختلاف استان تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر 493 صلح یار در استان در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، غلامرضا مهدوی معاون قضایی رییس کل و رییس شورا های حل اختلاف استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 مجتمع حل اختلاف در استان تهران دایر است گفت: 150 شعبه ویژه صلح و سازش با هدف اصلاح ذات البین و ایجاد صلح و سازش در این مجتمع ها و دادسرا های استان تهران در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: همچنین بیش از 3 هزار کارمند و 217 نفر قاضی در این شعب حضور دارند.

ورود ماهانه 70 هزار پرونده به شعب حل اختلاف استان تهران مهدوی از ورود ماهانه 70 هزار پرونده به این شعب خبر داد و تصریح کرد: این رقم حدود یک پنجم از کل پرونده های وارد شده به شورا های حل اختلاف سراسر کشور را شامل می شود که نشان از بزرگی و گستردگی معاونت توسعه حل اختلاف استان تهران دارد.

وی با بیان اینکه 69 شعبه تخصصی مشاغل نیز برای کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی صنعت کاران و واحد های تولیدی در استان تهران فعال هستند بیان کرد: این شعب در شهرک های صنعتی، اتحادیه ها، انجمن ها، سازمان بورس و واحد های دانش بنیان و دانشگاهی تاسیس شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 1306 زندانی با تلاش شورای حل اختلاف استان تهران

آزادی 1306 زندانی با تلاش شورای حل اختلاف استان تهران