مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:112023-12-10سياسي

تحقق بزرگترین تامین مالی بورسی برای ایجاد بزرگترین واحد بریکت سازی در هرمزگان


جبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین  گرامیداشت روز نیروی دریایی که ظهر یکشنبه 19 آذرماه با حضور امیر ایرانی فرمانده نداجا برگزار شد، اظهارداشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال شکستن مرزهای فنی و ذهنی جهت تبدیل به یک قدرت مهم جهانی است.

 وی با اشاره به موفقیت ناوگروه هشتاد و ششم نداجا در ماموریت فرا سرزمینی، عنوان کرد: تلاش های دریادلان نیروی دریایی ارتش این جسارت و جرات را می دهد که به سوی مراحل بالاتر حرکت کنیم و اندیشه های والای امامین انقلاب را در همه جای دنیا با اقتدار خود به منصه ظهور برسانیم.

دوستی گفت: برای اینکه توسعه در کشور پایدارسازی شود باید نسبت توسعه با انسان و محیط زیست مشخص شود.

وی ادامه داد: در راستای مشخص نمودن نسبت توسعه با انسان و افزایش سطح آموزشی و مهارت، برروی مهارت افزایی تمرکز کرده ایم و هنرستان های جوار تخصصی در استان تاسیس شده است.

اخذ مجوز تاسیس دانشکده های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان، اتمام دانشکده پیراپزشکی، احداث دانشکده دندانپزشکی و فراهم کردن مقدمات احداث دانشکده های نفت و پتروشیمی و متالورژی را از اقدامات دولت سیزدهم در راستای کاربردی کردن آموزش استان برشمرد و گفت: دولت توجه جدی به توسعه آموزش در هرمزگان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بزرگترین تامین مالی بورسی برای ایجاد بزرگترین واحد بریکت سازی در هرمزگان

تحقق بزرگترین تامین مالی بورسی برای ایجاد بزرگترین واحد بریکت سازی در هرمزگان