مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 06:052023-12-19فرهنگي

«آقای خاص» علیه حافظه ماست؛ «محمد بنا» را فراموش کردیم


کارگردان مستند «آقای خاص» معتقد است که ما آدم های فراموش هستیم، او با یادآوری یک سلسله رویدادها و وقایع تاریخ می خواهد «محمد بنا» را به عنوان معمار نوین کشتی فرنگی به ما یادآوری کند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: مستند های پرتره معمولا برای معرفی شخصیتی مهم در عرصه های متفاوت ساخته می شوند، شخصیت های ورزشی هم در این میان شاید مهم ترین شخصیت ها ورزشکارانی باشند که همه ما با آنها خاطره داریم، خندیده ایم و از خوشحالی فریاد زده ایم.

یکی از این شخصیت ها محمد بنا است، مربی ای که در المپیک 2012 با سالتویی که امید نوروزی از خوشحالی روی او اجرا کرد بالا پریدیم و با سالتویی که او به گرایی زد خوشحال شدیم.

آقای خاص به کارگردانی سجاد ترابی روایتی از دوران مربیگری محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که در اوما فیلم تهیه و تولید شده است.

این فیلم در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت رونمایی خواهد شد.

فارس: در رابطه باعلت ساخت مستند آقای خاص توضیح دهید؟ اصلا چرا از ابتدا به این ایده فکر کردید؟ اساسا مطالعه در مورد مربیان بزرگ دنیا و ادبیاتی که به این آدم ها می پردازد را بسیار دوست دارم و علاقه ذاتی ام به ورزش آن هم از 3 سال پیش که وارد فضای مستند ورزشی شده ام و مستندهایی را در مورد پرویز ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آقای خاص» علیه حافظه ماست؛ «محمد بنا» را فراموش کردیم

«آقای خاص» علیه حافظه ماست؛ «محمد بنا» را فراموش کردیم