مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-16اجتماعي

اعلام آخرین وضعیت جوی و میزان بارش های24 ساعته در یزد


کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد گفت: بیشترین میزن بارش 12 ساعته تا ساعت 18:30 دیروز جمعه 24 آذرماه از ایستگاه هواشناسی پرک در شهرستان بهاباد گزارش شده است.

- سیدعباس میرحسینی، کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده از نقشه های همدیدی اداره کل هواشناسی یزد شهرستان بهاباد با ثبت 9 میلی متر بارش بالاترین میزان بارندگی 24 ساعته اخیر در استان یزد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: برای روزهای آینده در استان یزد، باتوجه به ادامه فعالیت موج جوی، بارش پراکنده به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود و شهروندان باید از ترددهای غیرضروری ممانعت کنند.

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی استان یزد با بیان این که تا روز یکشنبه با شمالی شدن جریانات، کاهش دما، مه صبحگاهی و کاهش دید خواهیم داشت، گفت: از امروز شنبه 25 آذرماه با پایداری نسبی جو، افزایش غلظت آلاینده های جوی به خصوص در مناطق صنعتی و پرتردد شهری پیش بینی می شود.

میرحسینی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین بارش دوازده ساعته اخیر تا ساعت 18:30 دیروز جمعه 24 آذرماه از ایستگاه هواشناسی پرک در شهرستان بهاباد با 9 میلی متر گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین وضعیت جوی و میزان بارش های24 ساعته در یزد

اعلام آخرین وضعیت جوی و میزان بارش های24 ساعته در یزد