مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-23پزشكي

کمبود کادر پرستاری مهم ترین مشکل جامعه بهداشت و درمان کشور


دبیرکل خانه پرستار کشور کمبود کادر پرستاری را مهم ترین مطالبه مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به تعداد تخت و جمعیتی که داریم از نظر تعداد پرستار یک دوم استانداردها را داریم و باید گفت مردم تقریبا نصف خدمات را دریافت می کنند و طبیعتا باعث نارضایتی مردم می شود.

- ایسنا/مازندران دبیرکل خانه پرستار کشور کمبود کادر پرستاری را مهم ترین مطالبه مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به تعداد تخت و جمعیتی که داریم از نظر تعداد پرستار یک دوم استانداردها را داریم و باید گفت مردم تقریبا نصف خدمات را دریافت می کنند و طبیعتا باعث نارضایتی مردم می شود.

به بهانه روز پرستار که چند روزی از آن گذشته پرستاران نوشهری با حضور جمعی از مسئولان دور هم جمع شدند تا علاوه بر تجلیل از آنها به مشکلات این قشر نیز پرداخته شود.

محمد شریفی مقدم امروز در این آیین که در تالار قصر طلایی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه پرستاری جزو مشاغل بسیار تاثیرگذار است، اظهار کرد: امروزه در دنیا بحث سلامتی جزو اولویت های همه دولت ها و تامین سلامتی از وظایف حاکمیتی است.

وی از جامعه پرستاری به عنوان مهم ترین رکن سلامتی کشور یاد کرد و گفت: پرستاران به عنوان گروهی که بیشترین خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می دهند و هم از نظر تعداد، بیشترین گروه بهداشتی درمانی هستند طبیعتا با توجه به نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کادر پرستاری مهم ترین مشکل جامعه بهداشت و درمان کشور

کمبود کادر پرستاری مهم ترین مشکل جامعه بهداشت و درمان کشور