مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-11بين الملل

حماس: مخالف کوچ اجباری فلسطینیان هستیم


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تاکید بر مخالفت خود با کوچاندن اجباری فلسطینیان اعلام کرد که این جنبش به حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشتشان پایبند است.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تاکید بر مخالفت خود با کوچاندن اجباری فلسطینیان اعلام کرد که این جنبش به حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشتشان پایبند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حماس با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی حقوق بشر خواستار حمایت از حقوق مشروع ملت فلسطین، توقف تجاوزات و کشتار رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و همچنین محاکمه عاملان آن شد.

براساس نوشته روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم، جنبش حماس اعلام کرد، بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر در شرایطی که جنگ و تجاوز اشغالگران علیه حقوق ملت فلسطین از حدود هفت دهه پیش همچنان ادامه دارد، نقض اصول اعلامیه جهانی حقوق بشر و قوانین بین المللی است.

این جنبش، جامعه جهانی را مسئول سیاسی، اخلاقی و انسانی توقف این جنایت ها و جنگ و کشتارجمعی دانست.

جنبش حماس بار دیگر بر پایبندی خود به تمامی حقوق مشروع ملت فلسطین و در رأس آن آزادی، استقلال، تعیین سرنوشت و حق بازگشت تاکید کرد.

این جنبش ضمن تاکید بر مخالفت خود با کوچاندن اجباری و چشم پوشی از حقوق غیرقابل تصرف فلسطینیان، از سازمان ملل و جامعه جهانی خواست تا عدالت را در مورد مردم فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: مخالف کوچ اجباری فلسطینیان هستیم

حماس: مخالف کوچ اجباری فلسطینیان هستیم