مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:402023-11-23سياسي

اهمیت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت گفت: در جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به دهه هشتادی ها و نودی ها بیان شود تا جوانان و نوجوانان با آگاهی از این پیشرفت ها به آینده امیدوار باشند.

- ایسنا/گیلان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت گفت: در جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به دهه هشتادی ها و نودی ها بیان شود تا جوانان و نوجوانان با آگاهی از این پیشرفت ها به آینده امیدوار باشند.

حجت الاسلام رجب اسماعیل پور امروز پنج شنبه دوم آذر ماه به مناسبت روز بسیج طلاب و روحانیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته بسیج ایام مبارکی است و امیدواریم در این هفته مبارک، اتفاقات خوبی برای کشور و انقلاب اسلامی رخ دهد و این درخت تناور و تنومند بسیج همچنان در مسیر پیشرفت و پیش برندگی انقلاب اسلامی همانند سالهای گذشته موثر واقع شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت گفت: در دوره ای که اسراییل ضربه فنی شده و رفتنی است، در روزهایی که مقاومت غزه، فلسطین و جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی به ثمر می نشیند همه این اتفاقات ثمره خون شهدا است.

وی افزود: در شرایطی که آرام آرام فضا و بستر تمدن نوین اسلامی آماده می شود روحانیت آگاه و با بصیرت باید بداند که چه بگوید و برای آگاهی از این چه گفتن ها؛ بهترین منبع مراجعه به بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید

اهمیت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید