مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-09سياسي

اقداماتی را برای ارتقای کمی و کیفی دیوان عالی کشور آغاز کرده ایم


اقداماتی را برای ارتقای کمی و کیفی دیوان عالی کشور آغاز کرده ایم که اجرایی شدن برخی از این امور زمان بر خواهد بود، اما از انجام آن ها غافل نیستیم.

- رییس دیوان عالی کشور گفت: اقداماتی را برای ارتقای کمی و کیفی دیوان عالی کشور آغاز کرده ایم که اجرایی شدن برخی از این امور زمان بر خواهد بود، اما از انجام آن ها غافل نیستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین جلسه کارگروه آسیب شناسی احکام صادره در دیوان عالی کشور با موضوع بحث و بررسی شیوه کاهش ورودی پرونده ها و موجودی شعب دیوان عالی کشور با حضور حجت الاسلام محمدجعفر منتظری و رؤسای شعب برگزار شد.

رییس دیوان عالی کشور در ابتدای جلسه با بیان سخنی از امام جواد (ع) اظهار کرد: حضرت می فرمایند: مَنْ لَمْ یَعْرِفِ الْمَوارِدَ اءعْیَتْهُ الْمَصادِرُ؛ هرکس موقعیت شناس نباشد جریانات، او را می رباید و هلاک خواهد شد، در تاریخ اسلام و در دوران انقلاب اسلامی نمونه هایی از این دست بسیار داریم که افراد به دلیل نداشتن موقعیت شناسی و بصیرت در کارها گرفتار مصیبت هایی شدند و بعضا به دشمنان پیوستند، امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که با مجهز شدن به بصیرت، زندگی دنیوی خود را به سوی سلامت و نیک نامی سوق دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقداماتی را برای ارتقای کمی و کیفی دیوان عالی کشور آغاز کرده ایم

اقداماتی را برای ارتقای کمی و کیفی دیوان عالی کشور آغاز کرده ایم