مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-21سياسي

تدبیر نظام و هم آوایی مسئولان لازمه مقابله با هیاهوی دشمنان است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن همواره سعی دارد نظام اسلامی را درگیر مسائل و چالش های فرهنگی کند، گفت:یکی از برنامه های دشمنان، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن همواره سعی دارد نظام اسلامی را درگیر مسائل و چالش های فرهنگی کند، گفت:یکی از برنامه های دشمنان، هیاهو و جنجال آفرینی است اما با تدبیر نظام و هم آوایی مسئولان، کارها برای مقابله با توطئه دشمن پیش رفت.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 30 آذرماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به برخی نتایج و تصمیمات گرفته شده در جلسات مختلف برای مقابله با بی عفتی و کشف حجاب در استان، اظهار کرد: دشمن همواره سعی دارد نظام اسلامی را درگیر مسائل و چالش های فرهنگی کند و متأسفانه برخی داخلی های فرصت طلب و اپوزیسیون هم در زمین دشمن بازی می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: دشمن در تلاش است تا با هدف قرار دادن فرهنگ، نظام اسلامی را از رسیدن به اهداف بلند اقتصادی، سیاسی و تقویت جبهه مقاومت بازدارد البته نظام در همه عرصه ها موفق بوده و به حرکت خود ادامه داده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اتفاقات غزه و فلسطین گفت: حرکتی که در جبهه فلسطین شروع شده است مانند خوره به جان صهیونیست ها خواهد افتاد چرا که همه گلوگاه ها و مراکز عمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر نظام و هم آوایی مسئولان لازمه مقابله با هیاهوی دشمنان است

تدبیر نظام و هم آوایی مسئولان لازمه مقابله با هیاهوی دشمنان است