مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-19بين الملل

شرط یمن برای کاهش توقیف کشتی های اسراییلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی عالی یمن هشدار داد که اگر آمریکا یا کشور دیگری به یمن حمله کند، هر کشوری که در این تجاوز شرکت داشته باشد، - عضو شورای سیاسی عالی یمن ضمن هشدار به آمریکا درباره حمله به این کشور، گفت که توقیف کشیت های اسراییلی تا زمانی ادامه خواهد داشت که دارو و غذا وارد غزه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی عالی یمن هشدار داد که اگر آمریکا یا کشور دیگری به یمن حمله کند، هر کشوری که در این تجاوز شرکت داشته باشد، متضرر خواهد شد.

الحوثی خبر داد که شرط یمن برای کاهش توقیف کشتی های اسراییلی یا وابسته به این رژیم، وارد کردن دارو و غذا به غزه است.

پیش از این مسئولان یمنی از تماس های غیر مستقیم کشور های غربی به ویژه آمریکا با صنعا خبر داده بودند تا از این طریق، مانع از توقیف کشتی های صهیونیست شوند.

وی در در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم، تأکید کرد: برادران ما در حماس و جهاد اسلامی اطمینان خاطر داشته باشند که ما به طور شایسته در کنار آن ها هستیم.

این مقام یمنی همچنین گفت: عملیاتی را که نیرو های مسلح یمن انجام می دهند، به شکل علنی اعلام می کنیم و چیزی برای مخفی کردن در آن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط یمن برای کاهش توقیف کشتی های اسراییلی

شرط یمن برای کاهش توقیف کشتی های اسراییلی