مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-05اقتصادي

بهسازی 3100 کیلومتر از محورهای فارس


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس به تشریح فعالیت دولت سیزدهم در زمینه راهداری و راهسازی پرداخت و گفت: از ابتدای شروع فعالیت دولت مردمی سیزدهم تاکنون سه هزار و 100 کیلومتر از محورهای استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

- ایسنا/فارس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس به تشریح فعالیت دولت سیزدهم در زمینه راهداری و راهسازی پرداخت و گفت: از ابتدای شروع فعالیت دولت مردمی سیزدهم تاکنون سه هزار و 100 کیلومتر از محورهای استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

علیرضا راستیار امروز، 14 آذر در نشست مدیران پاسخگو با خبرنگاران در شیراز گفت: سال 94 نیز 121 نقطه حادثه خیز در فارس شناسایی شد که تاکنون 119 نقطه رفع نقص شده و میزان اعتبارات مورد نیاز برای رفع نقاط حادثه خیز استان سه هزار میلیارد ریال بوده که در مصوبات سفر دوم نیز تخصیص این اعتبار پیش بینی شده است.

وی تخصیص اعتبار به این اداره کل در سفر دوم رییس جمهور در سه فصل را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بر این اساس، سه هزار و 200 میلیارد ریال بابت احداث و تکمیل راه های روستایی، سه هزار میلیارد ریال بابت نقاط حادثه خیز و چهار هزار میلیارد ریال هم برای روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی استان در پیش نویس مصوبات سفر آمده است که امیدواریم با تصویب و ابلاغ آن ها بتوانیم برنامه ریزی اجرایی داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 3100 کیلومتر از محورهای فارس

بهسازی 3100 کیلومتر از محورهای فارس