مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-18اقتصادي

رد رشوه 100 دلاری پلیس آستارا


فردی که به جهت چشم پوشی پلیس و ورود به کشور اقدام به پرداخت مبلغ 100 دلار معادل بیش از 51 میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران انتظامی کرد، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

- رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه 100 دلاری ماموران وظیفه شناس پلیس امنیت عمومی شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ قاسم جانعلی پور در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی مستقر در سامانه مرزی شهرستان آستارا حین بررسی مدارک رانندگان خودرو های ترانزیتی متوجه شدند تاریخ اعتبار ویزای یکی از این افراد که تبعه کشور همسایه است به اتمام رسیده و با آن قصد ورود به کشور را دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه این فرد پس از اطلاع از این موضوع به جهت چشم پوشی پلیس و ورود به کشور اقدام به پرداخت مبلغ 100 دلار معادل بیش از 51 میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران انتظامی کرد، افزود: رشوه با عزت نفس و صحت عمل پلیس رد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان از مردم خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی 197 در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد رشوه 100 دلاری پلیس آستارا

رد رشوه 100 دلاری پلیس آستارا