مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-05بين الملل

همه پرسی و آینده پسا اسراییل


رژیم صهیونیستی دور جدید حملات خود را به منطقه تحت محاصره غزه ازسرگرفته و در مدت کوتاهی شمار شهدا و زخمی های فلسطینی نیز بالا رفته است.

در چنین شرایطی، - رژیم صهیونیستی دور جدید حملات خود را به منطقه تحت محاصره غزه ازسرگرفته و در مدت کوتاهی شمار شهدا و زخمی های فلسطینی نیز بالا رفته است.

در چنین شرایطی، دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود شکست در نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست، در سودای ایجاد منطقه حائل و ترور فرماندهان مقاومت است تا با دستاوردسازی نسبی در غزه چند صباحی بیشتر در قدرت بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همه پرسی و آینده پسا اسراییل عنوان سرمقاله روزنامه خراسان است که در ادامه می خوانید: این موضوع به نوبه خود چشم انداز مذاکرات تبادل اسرا را مبهم کرده است .

در این بین،پس از سخنان هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در موضوع آینده فلسطین، برخی از اکانت های برانداز و رسانه های آن ها سعی در وارونه نمایی موضوع داشته اند.

آن ها سخن رهبر انقلاب درباره موضع نریختن صهیونیست ها به دریا را حمل بر عقب نشینی از مواضع قبلی دانسته بودند.

حضرت آیت الله خامنه ای روز چهارشنبه 8 آذر در دیدار گروهی از بسیجیان گفتند: بعضی از این سخنگویان دنیا راجع به نظرات جمهوری اسلامی درباره منطقه که صحبت می کنند، به دروغ می گویند ایران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پرسی و آینده پسا اسراییل

همه پرسی و آینده پسا اسراییل