مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-16سياسي

معاون علمی رییس جمهور: تعدادی شرکت دانش بنیان چند ملیتی تا آخر سال تاسیس می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی وفنآوری رییس جمهور، درباره تشکیل شرکت های دانش بنیان چند ملیتی در کشور، - معاون علمی وفناوری رییس جمهور با اشاره به اهمیت شرکت های چندملیتی، از تاسیس تعدادی شرکت چند ملیتی دانش بنیان در سال جاری خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی وفنآوری رییس جمهور، درباره تشکیل شرکت های دانش بنیان چند ملیتی در کشور، گفت: برای ما موضوعی مهم است که بتوانیم شرکت های چندملیتی داشته باشیم و این برنامه را به شکلی خاص برای چند کشور که به آن ها سفر داشتیم، شروع کردیم.

همکاری با اندونزی برای تاسیس شرکت دانش بنیان وی با اشاره به شراکت ایران با کشور اندونزی برای ایجاد شرکت های دانش بنیان چندملیتی افزود: اندونزی یکی از کشور هایی است که به طور جدی پی گیر تاسیس شرکت دانش بنیان چندملیتی با همکاری آن ها هستیم البته ایران از اندونزی در این مسیر جلوتر است.

معاون رییس جمهور با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در مورد تاسیس شرکت های دانش بنیان چندملیتی یادآور شد: در این باره با وزیر امور خارجه اندونزی صحبت کردیم و گفتیم همه کار ها را انجام داده ایم و منتظر اقدام شما هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون علمی رییس جمهور: تعدادی شرکت دانش بنیان چند ملیتی تا آخر سال تاسیس می شود

معاون علمی رییس جمهور: تعدادی شرکت دانش بنیان چند ملیتی تا آخر سال تاسیس می شود