مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-05بين الملل

ایران: در هیچ اقدام یا حمله ای علیه نظامیان آمریکایی حضور نداشته ایم


امیرسعید ایروانی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل ضمن رد ادعاهای غیرمستند نماینده دائم آمریکا اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران در هیچ اقدام یا حمله ای علیه نیروهای نظامی آمریکا حضور نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ادعاهای بی اساس نماینده دائم آمریکا درباره دخالت ایران در حمله به نیروهای نظامی این کشور واکنش جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت.

در همین خصوص امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نامه ای به رییس شورای امنیت و همچنین دبیرکل سازمان ملل با اشاره به نامه های قبلی از جمله آخرین نامه های مورخ 20 نوامبر 2023 (S/2023/892)، اعلام کرد: مایلم با قاطعیت ادامه ادعاهای غیرمستند علیه جمهوری اسلامی ایران در نامه مورخ 28 نوامبر 2023 نماینده دائم آمریکا را رد کنم.

در این نامه آمده است: در همین راستا، بار دیگر تأکید می کنم که جمهوری اسلامی ایران در هیچ اقدام یا حمله ای علیه نیروهای نظامی آمریکا حضور نداشته است.

ایروانی خاطرنشان کرده است: جمهوری اسلامی ایران این ادعاهای بی اساس را تلاشی عمدی از سوی ایالات متحده، کشور اشغالگر، برای توجیه و جرم زدایی تجاوزکارانه و نقض جدی قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد در جمهوری عربی سوریه و منطقه می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران: در هیچ اقدام یا حمله ای علیه نظامیان آمریکایی حضور نداشته ایم

ایران: در هیچ اقدام یا حمله ای علیه نظامیان آمریکایی حضور نداشته ایم