مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 23:202023-11-27حوادث

برخورد جدی فراجا با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش


سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: توقیف 327 دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش و معرفی 16 متخلف به دستگاه قضا برای دستکاری در ارقام پلاک در آبان ماه صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از خبرگزاری پلیس سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: طرح برخورد با خودروهای متخلف ازجمله خودروهایی که فاقد پلاک و پلاک مخدوش بوده و یا در ارقام آن دستکاری شده در استان آغاز گردیده است.

وی افزود: در این طرح که از ابتدای آبان آغازشده همچنین با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد کنند و یا با حرکات نمایشی باعث اخلال در نظم ترافیکی شوند و نیز خودروهایی که در وضعیت فنی و ظاهری آن ها نظیر دست کاری ارتفاع تغییر ایجاد شود برخورد قانونی صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه پلاک خودرو هویت آن محسوب می شود، تصریح کرد: برابر قانون تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر ممنوع و در صورت مشاهده حتماً توقیف خواهد شد.

وی همچنین دست کاری در ارقام پلاک و استفاده از پلاک غیر را برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی جرم دانست و گفت: قانون گذار از 6 ماه تا یک سال حبس برای فرد متخلف مجازات تعیین کرده است.

حاجیان افزود: در طرحی که از ابتدای آبان آغازشده تا پایان این ماه 327 دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شدند و 16 نفر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی فراجا با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش

برخورد جدی فراجا با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش