مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-04اقتصادي

کشاورزی دانش بنیان گامی مؤثر در راستای ارتقاء بهره وری است


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: تحقق کشاورزی دانش بنیان تأمین امنیت غذایی پایدار، افزایش بهره وری، اشتغالزایی و رشد اقتصادی را در پی دارد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: تحقق کشاورزی دانش بنیان تأمین امنیت غذایی پایدار، افزایش بهره وری، اشتغالزایی و رشد اقتصادی را در پی دارد.

رضا بهراملو با بیان اینکه در راستای کشاورزی دانش بنیان اقدامات درخوری در استان انجام شده است، اظهار کرد: نقشه راه کشاورزی در 21 تخصص با همکاری محققان، دانشگاهیان، تشکلات و کارشناسان در راستای کشاورزی پژوهشی تدوین شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهره گیری از تجارب کشاورزان نمونه ملی و دریافت نظر گروه یاوران تولید در ارتقای بهره وری نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: ارتقاء فعالیت های علمی نیز به جد دنبال می شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت منابع راهی جز حرکت به سوی کشاورزی دانش بنیان نیست به نحوی که این مهم با گسترش همکاری های جهادکشاورزی و دانشگاه ها در دستور کار است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، وی افزود: تعامل سازنده و کم نظیری با دانشگاه های استان به ویژه دانشگاه بوعلی سینا همچون اقدامات مشترک و برگزاری همایش ها از جمله همایش علف های هرز و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی دانش بنیان گامی مؤثر در راستای ارتقاء بهره وری است

کشاورزی دانش بنیان گامی مؤثر در راستای ارتقاء بهره وری است