مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-13اقتصادي

اهالی روستای ناصرآباد آبیک صاحب یک پارک استاندارد می شوند


بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک از احداث یک مجموعه پارک در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع و حدود 4 میلیارد تومان اعتبار در روستای ناصرآباد این بخش خبر داد.

- رضا کرمی زیارانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به احداث مجموعه پارک استاندارد و مناسب در روستای ناصرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک و پیش بینی همه موضوعات برای اخذ مجوز استانداردهای لازم اظهار کرد: این پارک در زمینی به مساحت حدود 8 هزار مترمربع در حال احداث است که یک بازیگاه در زمینی به مساحت 350 مترمربع با حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی اجرایی شده و حدود یک میلیارد تومان برای این بازیگاه اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: برای مجموعه پارک روستای ناصرآباد احداث یک زمین چمن فوتبال مصنوعی پیش بینی شده که اسناد مناقصه آن آماده شده و با حدود 2 میلیارد تومان اجرایی می شود.

600 میلیون تومان اعتبار هم برای نصب چندین آلاچیق در نظر گرفته شده است.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک با اشاره به اخذ مجوز احداث بلوار از ابتدای مرکز فوریت های پزشکی روستای ناصرآباد به سمت اتوبان در شورای ترافیک شهرستان ادامه داد: با تامین اعتبار برای احداث بلوار، این مسیر دوبانده می شود که به دلیل فصل زمستان انشاءالله اوایل سال آینده جدولگذاری و آسفالت برای احداث این پروژه آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی روستای ناصرآباد آبیک صاحب یک پارک استاندارد می شوند

اهالی روستای ناصرآباد آبیک صاحب یک پارک استاندارد می شوند