مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-02اقتصادي

صنعت سنگ ایران و دروازه ای به نام پایانه صادراتی نیم ور / جهش در راه خواهد بود؟


نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در شهر نیم ور از توابع شهرستان محلات، مهرماه سال جاری، ایستگاه پانزدهم را پشت سر گذاشت و حالا به باور بسیاری از شرکت کنندگان در نمایشگاه، - صنعت سنگ ایران و دروازه ای به نام "پایانه صادراتی نیم ور"/ جهش در راه خواهد بود؟ ایسنا/مرکزی نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در شهر نیم ور از توابع شهرستان محلات، مهرماه سال جاری، ایستگاه پانزدهم را پشت سر گذاشت و حالا به باور بسیاری از شرکت کنندگان در نمایشگاه، با سبقت از نمایشگاه سنگ تهران و اصفهان، به مرجعی مناسب برای عرضه و معرفی سنگ کوپ کشور تبدیل شده است.

عرضه بیش از 30 هزار تن سنگ از 500 معدن کشور و حضور حدود 360 شرکت داخلی و خارجی فعال در عرصه معدن، فرآوری سنگ، ماشین آلات مورد استفاده در این صنعت و شرکت های بازرگانی فعال در زمینه سنگ و تجهیزات فرآوری در نمایشگاه پانزدهم، نشان از موفقیت نمایشگاه دارد، البته به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، این نمایشگاه، رتبه اول نمایشگاه های سنگ دنیا و رتبه چهارم صادرات سنگ دنیا را هدف گذاری کرده و به دنبال ایجاد پایانه صادراتی است.

استقرار این نمایشگاه در نیم ور که باکیفیت ترین معادن سنگ تراورتن و بیش از 70 درصد معادن سنگ تزیینی کشور را در خود جای داده و نزدیکی به پایتخت و اصفهان و قرار گرفتن در فاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت سنگ ایران و دروازه ای به نام پایانه صادراتی نیم ور / جهش در راه خواهد بود؟

صنعت سنگ ایران و دروازه ای به نام پایانه صادراتی نیم ور / جهش در راه خواهد بود؟