مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-06اقتصادي

برپایی ورکشاپ سبک زندگی عشایر در نمایشگاه گردشگری پارس


این میز در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در قالب ورکشاپ سبک زندگی عشایر ورود خواهد کرد.

- ایسنا/فارس دبیر میز ملی گردشگری عشایر گفت: این میز در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در قالب ورکشاپ سبک زندگی عشایر ورود خواهد کرد.

اسماعیل خسروانی امروز، 15 آذرماه بیان کرد: میز ملی گردشگری عشایر براساس یکسری اهداف با دستور معاونت گردشگری وزارت میراث و دفتر توسعه گردشگری داخلی این وزارتخانه راه اندازی شد و دبیرخانه داخلی آن در فارس مستقر است.

وی با تصریح اینکه اگرچه ایران در تنوع قومی دنیا رتبه نخست را دارد اما در گردشگری قومی و عشایر رتبه اول را نداریم، گفت: شناسایی اقوام و فعالان بومی عشایری و ارائه آموزش به آن ها، شناسایی پتانسیل های موجود، وضع قوانین تور برای ورود گردشگری به سیستم زندگی عشایر و استقرار کمپ های عشایری در این میز دنبال می شود.

دبیر میز ملی گردشگری عشایر ادامه داد: این میز در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در قالب ورکشاپ سبک زندگی عشایر شامل خوراک، دست بافته ها و صنایع دستی و سازماندهی سیاه چادرها ورود خواهد کرد.

خسروانی با بیان اینکه گردشگری مسئولانه در تورهای عشایر نیز در این نمایشگاه دنبال خواهد شد، تاکید کرد: هدف ما این است که برای نخستین بار گردشگری عشایر که جزیی از تورهای تجربه گرا در دنیاست، برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی ورکشاپ سبک زندگی عشایر در نمایشگاه گردشگری پارس

برپایی ورکشاپ سبک زندگی عشایر در نمایشگاه گردشگری پارس