مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-18سياسي

چهارمین همایش ملی فقه هنر برگزار می شود


مدیر مدرسه فقه هنر با بیان اینکه چهارمین همایش ملی فقه هنر با موضوع «هنر و حکمرانی» برگزار می شود، از تمدید مهلت دریافت چکیده مقالات تا 15 دی ماه خبر داد.

- ایسنا/قم مدیر مدرسه فقه هنر با بیان اینکه چهارمین همایش ملی فقه هنر با موضوع هنر و حکمرانی برگزار می شود، از تمدید مهلت دریافت چکیده مقالات تا 15 دی ماه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی درّی امروز 27 آذر در نشست خبری چهارمین همایش ملی فقه هنر که در مدرسه اسلامی هنر برگزار شد، اظهار کرد: مدرسه اسلامی هنر از سال 1384 آغاز به کار کرده و در این سال ها با تشکیل 20 زیرگروه درباره نسبت هنر با علوم انسانی و فعالیت کرده است.

وی افزود: مدرسه فقه هنر از 9 سال قبل به طور رسمی راه اندازی شد و به عنوان یکی از زیرگروه های فعال مدرسه اسلامی هنر، رسالت ساماندهی ارتباط بین هنر و علوم اسلامی و حوزه علمیه را دارد.

دبیر اجرایی چهارمین همایش ملی فقه هنر با بیان اینکه مدرسه فقه هنر دارای سه بخش آموزش، پژوهش و رسانه است، گفت: در بخش آموزش، طراحی رشته های مرتبط با فرهنگ و هنر و تمدن از سال گذشته آغاز شده و طلابی که سال گذشته برای دوره های سطح سه مدرسه فقه هنر در رشته های حکمت هنر، هنر اسلامی و فقه هنر ثبت نام کرده بودند، در حال تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین همایش ملی فقه هنر برگزار می شود

چهارمین همایش ملی فقه هنر برگزار می شود