مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-02سياسي

آموزش صفر تا صد فرزندپروری به مادران ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، با حضور معاونین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بنیاد 15 خرداد از کتاب «روزنگار لبخند مادری» رونمایی شد.

- بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در ادامه اجرای کارویژه های پنج گانه جمعیتی خود اقدام به انتشار کتاب آموزشی برای مادران ایرانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، با حضور معاونین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بنیاد 15 خرداد از کتاب روزنگار لبخند مادری رونمایی شد.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد در این مراسم تاکید کرد: با عنایت به ماموریت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه جمعیت و خانواده و همچنین ضرورت تولید محصولات فرهنگی و آموزشی در این حوزه، نسبت به نگارش، تدوین و انتشار کتاب روزنگار لبخند مادری اقدام شده است تا به عنوان یک مرجع کاربردی در حیطه دانش افزایی و مراقبت از مادر و نوزاد یاری رسان مادران ایران اسلامی باشد.

رهام رضاییان خاطرنشان کرد: کتاب روزنگار لبخند مادری با نظارت مراکز معتبر در تولید آثار این حوزه تدوین و تلاش شده است با آموزه های سبک زندگی اسلامی_ ایرانی همخوانی مناسبی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش صفر تا صد فرزندپروری به مادران ایرانی

آموزش صفر تا صد فرزندپروری به مادران ایرانی