مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-24بين الملل

جلسه اضطراری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با موضوع آتش بس در غزه


رهبران 44 جمعیت ملی منطقه آسیا و اقیانوسیه با تشکیل جلسه اضطراری با موضوع امدادرسانی و آتش بس در غزه، 12 راهکار برای کمک فوری به مردم غزه را بررسی و ارائه کردند.

- رهبران 44 جمعیت ملی منطقه آسیا و اقیانوسیه با تشکیل جلسه اضطراری با موضوع امدادرسانی و آتش بس در غزه، 12 راهکار برای کمک فوری به مردم غزه را بررسی و ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ جلسه اضطراری سران و رهبران منطقه آسیا و اقیانوسیه با حضور 44 جمعیت ملی در خصوص نحوه امدادرسانی و آتش بس در غزه با حضور موثر معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال جمهوری اسلامی و مدیرکل اصول، قوانین و حقوق بین الملل بشردوستانه این جمعیت در هانوی ویتنام برگزار شد و رهبران و نمایندگان 44 جمعیت ملی منطقه به بحث و گفت وگو و ارائه راهکار در خصوص موضوع غزه پرداختند.

دکتر حسام الشرقاوی، مدیر دفتر فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر در منطقه منا، به عنوان رییس این نشست پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی 12 گانه مطرح شده را به شرح زیر جمع بندی و ارائه کرد: 1- ضرورت تاکید بر رعایت اصول و قواعد حقوق بین الملل بشردوستانه و مدافعه گری و فشار جمعیت های ملی برای تحقق آتش بس در غزه 2- تاکید بر ضرورت حمایت از نشان و علامت هلال احمر در جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه اضطراری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با موضوع آتش بس در غزه

جلسه اضطراری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با موضوع آتش بس در غزه