مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-22سياسي

اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در گلستان برگزار می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا از برگزاری اولین اجلاسیه زن اهل سنت کشور در گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، سرهنگ باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا اظهار کرد: اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور باسخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج کشور و امیر شهرام ایرانی فرمانده نیرو دریایی ارتش در 8 آذر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور هدف داریم تا وحدت شیعیان و اهل سنت در ایران عزیزمان را به گوش جهانیان برسانیم.

رحمانی گفت: در کشور 920 شهیده زن اهل سنت داریم که از 38 شهیده گلستانی 14 نفر شیعه و 24 نفر اهل سنت هستند که برای پاسداشت خون شهدا، اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور برگزار خواهد شد.

دبیر اولین اجلاسیه زن اهل سنت کشور تصریح کرد: ذیل این اجلاسیه 14 کمیته برای برگزاری و 42 برنامه محوری و پیش اجلاسیه استانی برنامه ریزی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در ارتباط با مسئله فلسطین گفت: مسئله غزه باید تبیین شود و اگر درست به آن نپردازیم به مظلومین و مردم بی گناه فلسطین ظلم کرده ایم.

وی ادامه داد: امروز دست آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه مدعیان دروغین حقوق بشر مثل فرانسه، انگلیس، آلمان و غیره برای همه مردم جهان رو شده است و ان شاا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در گلستان برگزار می شود

اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در گلستان برگزار می شود