مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-04پزشكي

خوزستان پلی برای استخدام دولتی شده است/ درخواست انتقال نیروها بعد از 6 ماه


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: شهرهای استان خوزستان در شرایطی هستند که پلی برای استخدام های دولتی هستند، یعنی افراد با آزمون استخدامی در شهرهای خوزستان جذب می شوند و  بعد از شش ماه درخواست انتقالی دارند.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: شهرهای استان خوزستان در شرایطی هستند که پلی برای استخدام های دولتی هستند، یعنی افراد با آزمون استخدامی در شهرهای خوزستان جذب می شوند و  بعد از شش ماه درخواست انتقالی دارند.

سیدمحمد محمدی در نشست رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خوزستان که امروز (13 آذرماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی آبادان شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان را با جمعیت حدود 800 هزار نفر پوشش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شهرهای استان خوزستان در شرایطی هستند که پلی برای استخدام های دولتی هستند، یعنی افراد با آزمون استخدامی در شهرهای خوزستان جذب می شوند و بعد از شش ماه درخواست انتقالی دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: یکی از معضلات ما این است که از سوی نماینده گرفته تا فرماندار و معاونان، در این زمینه سفارش می شود اما ما داریم مقاومت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان پلی برای استخدام دولتی شده است/ درخواست انتقال نیروها بعد از 6 ماه

خوزستان پلی برای استخدام دولتی شده است/ درخواست انتقال نیروها بعد از 6 ماه