مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-12پزشكي

داروی نوترکیب تولیدی از ضایعات میگو رونمایی شد


اولین نشست تخصصی به کارگیری علوم نوین در مزارع پرورش میگو توسط مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه کیش برگزار و در آن، داروی نوترکیب تولیدی از ضایعات میگو رونمایی شد.

- ایسنا/هرمزگان اولین نشست تخصصی به کارگیری علوم نوین در مزارع پرورش میگو توسط مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه کیش برگزار و در آن، داروی نوترکیب تولیدی از ضایعات میگو رونمایی شد.

این داروی نوترکیب از ضایعات میگو (پوست میگو) با ترکیبی از سایر مواد دیگر مانند کلسیم به دو صورت خوراکی و واکسن تهیه شده است و برای ترمیم ضایعات استخوانی مانند پوکی استخوان، شکستگی و آرتروزهای استخوانی از آن استفاده می شود.

این دارو برای استفاده در طب انسانی توسط دکتر مریم نوری بالانجی از سازمان منطقه آزاد قشم و دکتر حمیدرضا بدیعی از مجتمع دانش بنیان شیخ بهایی و همکاران ساخته شده است.

مخترعان این دارو دارنده مقام اول مسابقات مبتکران و مخترعان جهان (WIPA) در کشور تایوان، دارنده پنج مدال طلای نخبگان دنیای این مسابقات جهانی و برنده فول فاند از کشور فنلاند هستند.

اولین نشست تخصصی به کارگیری علوم نوین در مزارع پرورش میگو، امروز (21 آذر ماه) با حضور محمدمنصور عظیم زاده اردبیلی، عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، پروفسور ناصر آق و دکتر فرزانه نوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی نوترکیب تولیدی از ضایعات میگو رونمایی شد

داروی نوترکیب تولیدی از ضایعات میگو رونمایی شد