مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-03اقتصادي

تأمین آب پایدار واحدهای تولیدی معیشت محور، چاره اندیشی شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: تأمین آب پایدار و مورد نیاز واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و معیشت محور استان از دغدغه هایی است که باید راهکار اساسی برای آن اندیشیده شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: تأمین آب پایدار و مورد نیاز واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و معیشت محور استان از دغدغه هایی است که باید راهکار اساسی برای آن اندیشیده شود.

جواد اشرفی، امروز یکشنبه، 12 آذر در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: رفع تعلیق موقت کارت بازرگانی سرمایه گذار چینی واحد زغالشویی در طبس به منظور ورود ماشین آلات و تجهیزات یکی از مشکلاتی بود که امروز در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: در سال های گذشته که این سرمایه گذار که صادرات انجام می داده چارچوب تعیین شده برای برگشت ارز صادراتی را رعایت نکرده و اکنون کارت بازرگانی آنان دچهار تعلیق شده است که مقرر شد این موضوع به کارگروه ملی ارجاع شود تا با سپردن ضمانت بتواند مشکلش را حل کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات استمهال تسهیلات بخش کشاورزی بود که با همکاری بانک کشاورزی استان بر حسب قوانین مقرر شد با پرداخت 20 درصد از بدهی این واحدهای تولیدی استمهال برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب پایدار واحدهای تولیدی معیشت محور، چاره اندیشی شود

تأمین آب پایدار واحدهای تولیدی معیشت محور، چاره اندیشی شود