مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-12اقتصادي

کوه های سر به فلک کشیده کوهسرخ بستر معادن مختلف است


کوه های سر به فلک کشیده شهرستان کوهسرخ بستر معادن مختلف مانند مس، آهن و سنگ های مختلف دیگر هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کوهسرخ گفت: کوه های سر به فلک کشیده شهرستان کوهسرخ بستر معادن مختلف مانند مس، آهن و سنگ های مختلف دیگر هستند.

رضا رأفتی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص موقعیت این شهرستان اظهار کرد: شهرستان کوهسرخ با مساحت تقریبی 230 کیلومتر مربع و جمعیت حدود 35 هزار نفر و وجود 28 روستا با دو بخش مرکزی و بررود در مجاورت شهرستان های نیشابور، کاشمر، تربت حیدریه و سبزوار قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهسرخ از آب و هوای سرد و کوهستانی با تابستان های معتدل برخوردار است، به پیشینه فرهنگی شهرستان اشاره کرد و افزود: اولین جرقه انقلاب اسلامی در ترشیز کهن از شهرستان کوهسرخ ایجاد شد و شهید غلام زاده اولین شهید انقلاب در خطه ترشیز از این منطقه است.

فرماندار کوهسرخ با اشاره به اینکه مردم این منطقه 230 شهید را در عرصه دفاع مقدس تقدیم نموده اند، به پتانسیل ها و نقاط قوت شهرستان اشاره و اظهار کرد: کوه های سر به فلک کشیده شهرستان بستر معادن مختلف مانند مس، آهن و سنگ های مختلف دیگر هستند.

67 درصد معادن حوزه ترشیز در شهرستان کوهسرخ وی با اعلام اینکه 67 درصد معادن حوزه ترشیز در شهرستان کوهسرخ واقع شده اند، تصریح کرد: هرچند بسیاری از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه های سر به فلک کشیده کوهسرخ بستر معادن مختلف است

کوه های سر به فلک کشیده کوهسرخ بستر معادن مختلف است