مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-19اجتماعي

فعالیت اقتصادی نباید باعث تخریب محیط زیست شود


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توسعه پایدار در کشور ما 4 راهبرد اصلی دارد و در کنار فعالیت های اقتصادی نباید شاهد تخریب محیط زیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، ایرج حشمتی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در بیست و چهارمین همایش ملی صنعت سبز گفت: توسعه پایدار در کشور ما 4 راهبرد اصلی دارد و در کنار فعالیت های اقتصادی نباید شاهد تخریب محیط زیست، تغییر کاربری اراضی و مصرف غیربهینه انرژی باشیم.

وی ادامه داد: قوانین بسیار زیاد و ارزنده ای در حوزه حفاظت از محیط زیست داریم، همچنین از ادوار گذشته تکالیف انباشت شده بسیاری نیز وجود دارد که همین مسئله کنترل شرایط زیستی را در کشور سخت تر کرده است.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: ما مجبور و ناگزیر هستیم که راهکارهای بهتر و علمی تری را پیدا کنیم زیرا تغییرات اقلیمی هم به این مسائل دامن زده و شرایط را دشوارتر کرده است.

امروز تمامی صاحبان صنایع که در این جلسه حضور دارند، باور دارند که زیست بهتر برای فرزندانمان منوط بر رعایت قواعد زیست محیطی است.

حشمتی تصریح کرد: پایش های سالانه ما از جمله عملکردهای اصلی ما در سطح کشور است که نهایتاً می تواند به اخطار پیگیری و پلمب شود اما تا چه زمانی می توانیم با قوانین و تحکم محیط زیست را حفظ کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اقتصادی نباید باعث تخریب محیط زیست شود

فعالیت اقتصادی نباید باعث تخریب محیط زیست شود