مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-19اقتصادي

اعلام شرایط استفاده از تسهیلات بهسازی ناوگان اتوبوسی در خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس و مینی بوس در خراسان شمالی را اعلام کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس و مینی بوس در خراسان شمالی را اعلام کرد.

محمد مشتری امروز (سه شنبه، 28 آذر ماه) اظهار کرد: مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس و مینی بوس برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری هستند، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی ادامه داد: این تسهیلات با اولویت دارندگان ناوگان جاده ای فعال دارنده کارت هوشمند و اسناد حمل (صورت وضعیت) دارای کد رهگیری در سال 1402 پرداخت می شود و متقاضیان از دوم دی ماه به مدت دو هفته می توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t18.

rmto.

ir/ ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، وی بیان کرد: در حال حاضر به مراجعه حضوری نیازی نیست و اطلاع رسانی به افراد و ناوگان تأییدشده برای مراجعه حضوری و اقدامات بعدی با هدف دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط استفاده از تسهیلات بهسازی ناوگان اتوبوسی در خراسان شمالی

اعلام شرایط استفاده از تسهیلات بهسازی ناوگان اتوبوسی در خراسان شمالی