مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-06اقتصادي

مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو در محلات برگزار می شود


رییس شورای انسجام بخشی مدیران عامل وزارت نیرو در استان مرکزی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو ویژه برادران 16تا 23آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمود محمودی صبح امروز در نشست هماهنگی مسابقات فوتسال وزارت نیرو با اشاره به نقش ورزش در افزایش بهره وری و سلامت کارکنان اظهار داشت: صنعت آب و برق همواره زمینه ساز برنامه های ورزشی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو ویژه برادران 16 تا 23 آذر ماه به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی برگزار می شود.

به گفته وی در این دوره از مسابقات 21تیم از پیشکسوتان 45سال به بالا از سراسر کشور خواهد بود که طی 7روز باهم به رقابت می  پردازد.

محمودی با بیان اینکه همواره مجموعه صنعت آب و برق استان مرکزی با حضور پررنگ در مسابقات ورزشی سراسری و همچنین مسابقات ورزشی درون سازمانی به این مهم توجه زیادی نشان داده است، افزود: رویدادهای  ورزشی در سطح ملی می تواند فرصت بسیار خوبی جهت ارائه توانمندی های استان در زمینه میزبانی این برنامه های مهم و همچنین معرفی دیگر ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی استان مرکزی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو در محلات برگزار می شود

مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو در محلات برگزار می شود