مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 04:052023-11-24اقتصادي

کشاورزی مدرن بومی از فضا/ محصولات هوشمند ایرانی در راه ارمنستان


«کشاورزی مدرن»در ایران به همت دانش بنیان ها پای درمسیر بلوغ و خودکفایی گذاشته تاجایی که قرار است برخی فناوری ها مثل سامانه هوشمند برخط پایش و مدیریت آب و خاک ونهال میوه به ارمنستان صادر شود.

- کشاورزی مدرن در ایران به همت دانش بنیان ها پای درمسیر بلوغ و خودکفایی گذاشته تاجایی که قرار است برخی فناوری ها مثل سامانه هوشمند برخط پایش و مدیریت آب و خاک ونهال میوه به ارمنستان صادر شود.

صنعت کشاورزی در دنیا به یک تکنولوژی مهم و استراتژیک تبدیل شده و با توجه به منابع محدود آبی، نفوذ دانش در این صنعت مهم و حیاتی و آمیختن آن با تکنولوژی های روز و همچنین عبور از سیستم سنتی، امروز به یک موضوع پراهمیت در کشور ما بدل شده است.

کشاورزی مدرن تولید محصولات پربازده و با کیفیت بهتر را به همراه دارد و در این مسیر شرکت های دانش بنیان، محققان و فناوران ایرانی با ارائه فناوری های جدید تلاش کرده اند با روش های کم هزینه تر و البته مهندسی دقیق تر به گستره امنیت و سلامت غذا کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، به طور مثال با توجه به بحران آب در کشور ما و هدررفت بالای آب در فعالیت های کشاورزی، مدرنیزاسیون و به کار بردن روش های نوین می تواند میزان آب مصرفی در این حوزه را تا میزان قابل قبولی کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی مدرن بومی از فضا/ محصولات هوشمند ایرانی در راه ارمنستان

کشاورزی مدرن بومی از فضا/ محصولات هوشمند ایرانی در راه ارمنستان