مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-13سياسي

دستورالعمل های جدید برای تنظیم گری دقیق صوت و تصویر فراگیر چگونه است؟


سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با هماهنگی کمیسیون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی اقدام به تدوین و ابلاغ برخی دستورهای جدید برای تنظیم گری دقیق تر حوزه صوت و تصویر فراگیر کرده است.

- سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با هماهنگی کمیسیون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی اقدام به تدوین و ابلاغ برخی دستورهای جدید برای تنظیم گری دقیق تر حوزه صوت و تصویر فراگیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در همین راستا حامد معینی، معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا درباره جایگاه ساترا و کمّ و کیف دستورهای جدید این سازمان گفت و گویی انجام داده است که به شرح زیر است: معینی در پاسخ به اینکه اساسا اهمیت تنظیم گری فضای مجازی چیست و جایگاه ساترا در حوزه تنظیم گری صوت و تصویر فراگیر دقیقا به چه صورت است؟ اظهار کرد: قلمرو جدید رسـانه های فراگیـر مبتنـی بـر اینترنـت که پس از هم گرایی حوزه های سنتی تلویزیـون، سـینما، مطبوعـات و فنــاوری اطلاعــات ایجاد شده، دنیایی از کسب وکارهای جدید را ایجاد کرد؛ کسب و کارهایی که حاصل ادغام فناوری های متفاوت سابق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های جدید برای تنظیم گری دقیق صوت و تصویر فراگیر چگونه است؟

دستورالعمل های جدید برای تنظیم گری دقیق صوت و تصویر فراگیر چگونه است؟