مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-21اقتصادي

2 هزار تخت به تخت های اقامتی آذربایجان غربی اضافه می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 5200 تخت اقامتی در استان وجود دارد و 2000 تخت اقامتی نیز با اتمام 11 هتل در حال ساخت به تعداد تخت های استان اضافه خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 5200 تخت اقامتی در استان وجود دارد و 2000 تخت اقامتی نیز با اتمام 11 هتل در حال ساخت به تعداد تخت های استان اضافه خواهد شد.

مرتضی صفری،30 آذرماه در نشست با فعالان گردشگری آذربایجان غربی و ترکیه که در هتل پارک برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری نشست با فعالان گردشگری توسعه گردشگری 2 کشور ایران و ترکیه است.

وی تصریح کرد: رویداد امروز پیرو تفاهم نامه ای است که در سفر استاندار آذربایجان غربی به وان ترکیه اتفاق افتاد، برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این نشست برای دومین بار در 9 ماه گذشته برگزار شده است و امیدواریم دستاوردهای خوبی در زمینه همکاری های 2 کشور در حوزه گردشگری و جذب توریست داشته باشد.

صفری اظهار کرد: گردشگری یکی از سرفصل های مهم در توسعه صنعت و اقتصاد هر کشور است و این همکاری ها زمینه ساز توسعه در بخش های مختلف است.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اظهار کرد: ایران و ترکیه اشتراکات فرهنگی بسیاری دارند که می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار تخت به تخت های اقامتی آذربایجان غربی اضافه می شود

2 هزار تخت به تخت های اقامتی آذربایجان غربی اضافه می شود