مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:502023-12-02سياسي

امروز با نسل جدیدی از کتابخانه های عمومی مواجه هستیم


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: امروز با نسل جدیدی از کتابخانه های عمومی مواجه هستیم به طوری که به فرهنگسراهای اجتماعی و پایگاه های آموزشی، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: امروز با نسل جدیدی از کتابخانه های عمومی مواجه هستیم به طوری که به فرهنگسراهای اجتماعی و پایگاه های آموزشی، مهارت افزایی و دانشگاه مردم تبدیل شده اند.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، 11 آذرماه در جلسه تودیع و معارفه رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: هر آنچه نیاز اطلاعاتی، دانشی و مهارتی باشد بعد از مراکز رسمی آموزشی مانند مدرسه و دانشگاه در کتابخانه عمومی اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه کتاب در کتابخانه های عمومی محور حرکت فعالیت ها است، بیان کرد: امروز با نسل جدیدی از کتابخانه های عمومی مواجه هستیم که به فرهنگسراهای اجتماعی و پایگاه های آموزشی، مهارت افزایی و دانشگاه مردم تبدیل شدند.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی عنوان کرد: دو بخش سنتی سالن مطالعه و مخزن به عنوان بخش اساسی و مهم کتابخانه های عمومی به خدمات، برنامه ها و فعالیت های جدید و نوین که در کتابخانه های عمومی ایجاد شده است سرعت می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز با نسل جدیدی از کتابخانه های عمومی مواجه هستیم

امروز با نسل جدیدی از کتابخانه های عمومی مواجه هستیم